View Single Post
Limited edition
Moff's Avatar
For guds skyld: One.com sin FTP-hastighet er faktisk så raskt at du rekker å gå og ta deg ei bolle for hver fil som går opp. Jeg har ved flere anledninger dengt både mus, tastatur, skjerm og alle andre objekter veggimellom på grunn av dette. Jeg har kontroll over 4 One-hoteller, alle er like trege.

Hvis du vil ha grei fart og plass billig kan jeg anbefale http://www.hostean.net.
(De kan være litt trege på kundeservicen, men hotellet jeg har hos dem har ALDRI vært nede på over et år. Det forekommer dog at MySQL-databasen får hikke. Dette problemet har de jobbet med, og det er en måned siden jeg fikk feilmelding på den. Det dreier seg simpelten om at du får en feilmelding, trykker "oppdater" også går det igjen.)

Du kan jo mase på deg å skru av funksjoner du ikke vil ha hvis det kun er lagringsplass du er på jakt etter. Hvis du cutter en deal om at du ikke vil ha SQL, domene eller noe sånt så får du sikkert avslag. Jeg har i alle fall et "custom" hotell hos dem. Veldig greie folk i tillegg.

Hvis du har virkelig lite penger så kan du jo opprette en million gratishoteller à 50 MB.
Jeg vet at jeg har det i alle fall...
Sist endret av Moff; 23. mai 2007 kl. 23:45.