View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Alle er nervøs før en date. Om du sliter med å takle helt normale følelser, er det kanskje lurt å ta en tur til psykolog for å lære hvordan du kan takle denne nervøsiteten bedre.

Bit tennene sammen, gå på date og la det gå som det går. Verste som skjer er at daten går dårlig og at det ikke blir noe mellom dere. Hadde selv ikke satt pris på om jeg visste at personen jeg dater må bruke beroligende for å i det hele tatt takle å møte meg, det er en passe dårlig start. Ingenting romantisk eller søtt med det, det er et veldig rødt flagg. Hadde han derimot dukka opp på daten og sagt ærlig at vet du, jeg er skikkelig skikkelig nervøs. Hadde smelta av det. Hadde faktisk en slik date med en fyr en gang, han sa til meg når vi møttes at han var nervøs og om han virket rar så var det derfor. Daten gikk superfint og han mykna til etter hvert. Har selv vært sykt nervøs før date, begynt å svette, blitt rød i kinna, høy puls og kvalm og jævlig, men det roet seg raskt.

Men you do you, overbeviser du deg nok om at du må ha sobril så blir det nok sobril. Da får det gå som det går.