Tråd: BDSM-miljøet
View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Sexlivet er privat så skjønner at man ikke vil knytte det til nicket sitt her inne. Det vil ikke jeg heller.

Til trådstarter: Du har ikke noe hastverk. Finn en partner på vanlig måte for det som er på vei til å skje nå er at du blir groomet. Grooming brukes av pedofile mot barn for å normalisere det som foregår, av pimper mot prostituerte, av psykopater mot ofrene og i situasjoner som din hvor en person utgir seg for å ha makt og status, og spiller på dette for å få deg til å adlyde han. Sakte men sikkert vil denne trivelige mannen gå fra å svare deg på spørsmål du lurer på, til å foreslå andre scenarioer for deg. Og det vil gå fra å fremstå som en trygg venn som vil imøtekomme nysgjerrigheten din og ta deg med inn i miljøet til å normalisere ting som ikke er normalt og som handler om utnytting av deg. Først vil han og de andre mennene og kanskje damene i klubben gi deg selvtillit og komplimenter, tilfredsstille deg og ta deg inn i varmen men når han har fått makt over deg og fått deg med på ting så vil du overtales og presses til mer. Ting du egentlig ikke vil men ting som de overbeviser deg om at er bra for deg, plutselig har du tatt i mot penger for å bli analvoldtatt av fire menn mens fire til spytter på deg og kaller deg udugelig og du kommer hjem og utvikler dissosiasjon som gjør det enda lettere å la seg bli med på sånt senere også. Du får kanskje tilbud om rusmidler og etterhvert blir du så fucka psykisk at grooming prosjektet er fullført og du har blitt en dokke under hans og hans likemenn sin kontroll. Kjempepopulært for klubben med en smårips og enda mer status og makt for han. Disse mennene tenner på makt og manipulasjon og grooming er vanlig verktøy for dem. Siden du allerede har vært i et voldelig forhold som bruker de samme grooming teknikkene så vil ikke hjernen din kjenne igjen det som noe farlig eller uvanlig og du vil ikke se de samme røde flaggene folk som vil ditt beste ser.

En submissive vil heller ALDRI være den med makten som det påstås i tråden og av mange menn i bdsm miljøet. Den dominante mannen vil alltid være den med makta både psykisk, fysisk og seksuelt. Stopp-ord og tillitt skal være en greie men når du ligger der fastbundet som den submissive, psykisk nedbrutte av drittslenging og vold, fysisk maktesløse så hjelper det ingenting å rope Appelsin om du ikke vil mer om den dominante tenner på makt (som dominante gjør) og ikke klarer eller gidder å styre seg og respektere at du sier stopp. Den dominante mannen har alltid makten og du kan aldri vite før det er for sent hvem som respekterer deg og hvem som er maktsyke jævler som bare er der for å bruke deg og få ut kvinnehatet sitt.
Vis hele sitatet...
Jesus.

Tror du det er det som skjer? At man "groomer" folk til å tenne så innihelvete på å bil dominert? Faen meg som å høre kjønnsforsker Lorentzen forklare i Hjernevask.

Hvis det er noen som groomer noen så er det samfunnet. Samfunnet med sin indoktrinerte kristne moral har, i likhet med den totalt missforståtte "50/50 == likestilling", groomet alle og enhver til å undertrykke instinktene sine.

Faktum er at vi kommer fra huleboere og det er livet som huleboer som definerer genene vi bærer med oss den dag i dag. Noen tusen år med sivilisasjon gjør kanskje underverker for global temperatur, men genene våre trenger langt mer tid for å reprogrammere grunnleggende instinkter.

For hva tror du bringer arten videre? I en lovløs verden av huleboere og sabeltanntigre?

Hvor mye voldtekt og metoo tror du en gjennomsnittlig caveman ville vært skyldig i?De hadde jo faen ikke ordentlige klær på en gang - våser gjerne rundt naken om temperaturen tillater det.

Sier ikke at voldtekt er the shit, jeg sier bare det at veldig mange damer og menn har en seksuell tenning på ting som "er feil" sett med Jesus sine øyne. Sett med evolusjonen i et vitenskapelig perspektiv, derimot, da gir det all mening i verden. Om man velger å dyrke dette for det det er - ren lidenskap og lyst - så trenger man ikke "groomes". Man trenger bare å prøve. For noen vil det føles helt feil, og ja, da måtte de evnt "groomes"/hjernevaskes til å like det. For andre vil det føles så rått at vanlig sex for alltid blir utilstrekkelig.

Vet at dette er touchye emner jeg ikke burde uttale meg om på impuls, så jeg beklager om jeg feilformulerer meg og tråkker på tær eller fremstiller meg som enda mer taktløs enn ellers.

Jeg har ingen problem med si at jeg er en dominant fyr med dertil hørende seksuelle preferanser. Og enda det kan være vanskelig for deg å forstå noe sånt med ditt etnosentriske perspektiv så skal du vite det at jeg aldri har slått en dame under aseksuelle omstendigheter. Samtidig så er det alfa og omega for meg å vite at motparten faktisk digger det å bli dominert like mye som jeg digger å dominere. Det er rimelig umulig å fake.

Skjønner det ikke helt selv, men det oppstår en dynamikk der som alltid funker. Det er vel det som er så fint med instinkter.

Synd de fleste av dere har glemt hvordan det å handle på instinkt faktisk føles.

Siste tillegg... Virker som om jeg påstår å være en BDSM-ekspert, det er jeg ikke. Har aldri vært med i noe miljø, aldri lest hvordan det skal gjøres og aldri brukt "safeword". Men jeg har praktisert det en del på nettopp instinkt. Sikkert kjempekjekt å joine et sånt miljø, slik alle som faktisk er del av disse sier.

Men så er det voldsomt mange utenforstående som vet alt om grusomhetene miljøene egentlig baserer seg på............Hva skulle vi gjort uten alle dem som vet alt om ting dem ikke har erfaring med?
Sist endret av Tøffetom; 4. november 2020 kl. 02:14. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.