Tråd: BDSM-miljøet
View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Katt Vis innlegg
Stiller meg litt undrende til at det er så mange anonyme her inne. For det første gir jo et nick en grad av anonymitet til å begynne med, for det andre hva så om noen jeg kjenner doxxer meg som faen på nettet og finner ut at jeg liker å daske samboeren med en pingpongracket når vi har hatt en halv flaske rødvin? Lever vi i 1930 eller hva?
Hvis ikke Freak.no kan skape litt presedens for det som er "anderledes" hvem skal da gjøre det?
Vis hele sitatet...
Dette er avsporing, men jeg må bare si dette. Jeg får bare svart for meg, men jeg lagde tråden anonymt fordi at jeg har både blitt gjenkjent av folk jeg ikke ville skulle gjenkjenne meg og blitt kjent med folk nye folk irl her inne, og jeg vet at dette er et «tabu» tema (folk er bare fordomsfulle as fuck). Man vet aldri om ting sprer seg, og av erfaring så skal det ikke mye til, dessverre.
Og jeg kunne for all del lagd en ny bruker bare denne tråden sin del, men det er vel det samme om jeg oppretter tråden anonymt eller om jeg lager en helt ny egen bruker kun på grunn av denne tråden?
Jeg benyttet meg ikke av anonymfunksjonen fordi at jeg syntes BDSM er noe ekkelt, rart, eller teit, og heller ikke fordi jeg dømmer folk som er «annerledes», slik du hevder.

Har forsåvidt send privat melding til noen her fra tråden også.