Tråd: BDSM-miljøet
View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Katt Vis innlegg
Stiller meg litt undrende til at det er så mange anonyme her inne. For det første gir jo et nick en grad av anonymitet til å begynne med, for det andre hva så om noen jeg kjenner doxxer meg som faen på nettet og finner ut at jeg liker å daske samboeren med en pingpongracket når vi har hatt en halv flaske rødvin? Lever vi i 1930 eller hva?
Hvis ikke Freak.no kan skape litt presedens for det som er "anderledes" hvem skal da gjøre det?
Vis hele sitatet...
Enkelte av oss har brukere som ikke er anonyme vi det hele tatt. Jeg bruker f.eks. samme kallenavn her som alle andre steder. I tillegg har jeg knyttet brukeren min mot mitt ekte navn via lenker til f.eks. github.

Jeg har aldri forsøkt å beholde anonymitet her inne, og på freak-treff liker jeg å presentere meg med mitt ekte navn og ikke nicket.

Men nå er jeg en relativt straight person. Jeg ble med på freak mest som en data-freak. Altså er jeg for det meste ikke beskymret for at folk skal se det jeg skriver på forumet og vite det er meg. Men enkelte ting er fortsatt tabu, og for min del synes jeg da det er litt greit at ikke de trådene dukker opp om folk googlet meg.