Tråd: BDSM-miljøet
View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Tøffetom, Bergen har ikke bare flere aktive BDSM-foreninger, men også mange aktive swingere og gangbangere og en drøss med privatfester av mange slag. Du joiner en forening for å bli kjent med kule folk og så inviterer disse deg på mer private arrangementer siden. Skulle ha hjulpet deg i gang, men bor desverre ikke i Bergen lenger.

Men, som jeg nevnte ovenfor er rus og kink en uglesett kombo. Finnes selvsagt dem som liker chemsex der ute, men har aldri opplevd å bli overrumpla av plutselig tilgang på simulanter på fester arrangert i regi av kinkforeninger her til lands.
Sadomasochisme og offentlig sex er vel stimulerende nok for de fleste, og det er en dårlig idé enten du er på topp eller bunn å tukle med persepsjon og dømmekraft gjennom rus. Alkoholinntaket på de fleste fester er også svært moderat og ofte etter at en har lekt seg ferdig for kvelden.
Vis hele sitatet...
Tusen takk for bra svar.

Jeg snakker om hvor livløst sex blir for meg uten rus, noe som nødvendigvis blir et problem når jeg er nettopp det - uten rus.

Så jeg snakker ikke om chemsex, jeg snakker om å finne dimensjoner av sex som tenner meg så heftig at det gir meg ekte lyst enda jeg er helt nykter. Har ikke hatt det siden jeg var barn.

("Barn" < 20 år)

Hadde vært bra slutt på narrativen - "Hvordan Tom pulte seg ut av opiatavhengighet"

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Skulle ønske jeg kunne sende melding anonymt til dere andre, fordi har egentlig lyst til å snakke med dere. Hmm, hvordan kan det løses

Men det ble nevnt «kammeret» i Tønsberg, og har hørt om det før, at det ikke var et bra sted. Hvor legit er det stedet sammenlignet med feks klubber i Bergen?
Vis hele sitatet...
Registrert deg på forumet og send en personlig melding. Tar 2 sek og vi slipper å lese at anonym bruker "rævpult geit" mener det ene eller det andre-(hvor faen kommer de navnene fra?)

Blir like overrasket hver gang det er kvalitet i de anonyme innleggene. Få dere én bruker!
Sist endret av Tøffetom; 22. oktober 2020 kl. 23:37. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.