Tråd: BDSM-miljøet
View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Voksen mann som har oppdaget at jeg ønsker å teste ut bdsm. Har null erfaring med begrepet bdsm. Har jo mange forhold bak meg, og vi har jo lekt sammen og utforsket sexlivet. Men damene jeg har hatt forhold til har tent på at de er passive. Det har gått greit for min del, men en stockholmstur for noen år tilbake førte til at jeg plutselig befant meg i rollen som submissiv. Hun jeg ble med hjem var den aktive parten, og det an helt ny form for tenning, jeg kjente på følelser jeg ikke viste jeg hadde og det hele var veldig rolig og avslappet selv om det var litt verbal fornedring eller dirtytalk eller hva man nå kaller slikt, hun bandt meg fast, dasket meg på baken med en bordtennis racket og det var spesielt fint.

Tror derfor jeg er en switch, men en switch som mest ønsker å bli behandlet som M men jeg kan S bare at det ikke gir meg like mye.

Etter den stockholmsturen har jeg forsiktig forsøkt å få flettet inn min opplevelse når jeg har truffet damer. Men det virker som om damer flest blir usikre når jeg sier jeg er mest M, og det virker som blir en slags turn off.

Kanskje en klubb kan fungere for meg, eller forventer de at ekte mannfolk er S og at damene er M? Hvor leter jeg etter damer som tenker likt som meg selv? Og hva tenker damene som leser innlegget? Er jeg automatisk en veiking av en mann som ingen kan elske eller ha som partner fordi jeg liker å blitt dasket på baken?
Vis hele sitatet...
Du finner sikkert damer som liker å være dominante på slike klubber og andre steder. Det er ikke slik at «ingen kan elske deg» eller noe slikt fordi at du liker det heller. Det kommer ihvertfall fra meg, som er en jente.