Tråd: BDSM-miljøet
View Single Post
Jeg har ikke tid til å sitte mer på Freak nå, enda jeg virkelig skulle ønske jeg kunne. Dette er kjempeinteressant og noe jeg har vurdert lenge (altså å joine et BDSM-miljø).

Det er i alle fall ett seriøst miljø her i Bergen, de er representert på Fetlife(selvfølgelig) og jeg har sett at de driver med både kafé-besøk og hjemmefester. Min forståelse er at det er vel så mye sosialt som seksuelt.

For min del er det å knulle som en huleboer like naturlig som misjonæren er for hun jeg driver å puler på i disse dager. Uten rus er sex drittkjedelig og det er noe jeg sliter skikkelig med. Har ikke lyst til å ha sex uten å være elektrisk av overstimuli og full i ekstreme perversiteter, det er kanskje den største baksiden av medaljen for meg.

Så jeg tenker egentlig at det å bli integrert iet BDSM miljø og få litt hjelp til å finne ut hva som faktisk gjør meg så kåt at jeg føler sex er verdt bry et. Samtidig så er det jo den heftigste motivasjonen man kan ha i forhold til å slutte med opiater. Faen, jeg trenger dette jeg; nå er det nok prokrastinering.

Hvis du er i Bergen kan jeg være med å gå og sjekke ut det miljøet. Dørstokkmilen er akkurat litt for lang om jeg attpåtil må gå den alene.
Sist endret av Tøffetom; 22. oktober 2020 kl. 20:02.