View Single Post
Sitat av *pi Vis innlegg
La oss håpe han aldri får testet det.


Nei, du kan ikke multitaske. Du bytter oppmerksomheten din frem og tilbake mellom hver "task", du bare skjønner det ikke selv. Det er bullshit at du ikke tar fokus vekk fra kjøringen når du drar opp mobilen og filmer, og det at du har såpass lite selvinnsikt gjør i seg selv at jeg blir litt skeptisk til å ha deg på veien i et motorisert kjøretøy "noelunde innenfor fartsgrensen".
Vis hele sitatet...
Nei, jeg multitasker. selvsagt blir man en dårligere sjåfør av dette, men alt etter forholdene. kjører man på en dårlig dritt vei med masse trafikk er ikke mobilbruk eller burgerspising noe særlig, men på en bra vei med mindre trafikk helt greit.

Angående noenlunde innenfor fartsgrensen. Ja, man kjører i det virkelige liv sjeldent akkurat innenfor fartsgrensen fordi fartsgrensene som er satt i Norge ofte ikke korrelerer med veistandarden eller omstendighetene i det hele tatt. Noen ganger under andre over. Avhengig av trafikkflyten og omstendighetene. Helt vanlig at trafikken gjerne går 10 km/t raskere og du må kjøre litt raskere for å følge med og ikke lage en lang kø på veien

Å ja denne teorien blir testet ut daglig, har ingen ulykker på samvittigheten. Jeg bare lurer har du noen gang kjørt bil eller mc?
Sist endret av storetårn; 5. mai 2020 kl. 14:02.