View Single Post
Sitat av _abc_ Vis innlegg
Du høres ut som en real tøffing du rambo, 180-200 km/t hver eneste natt. Og du har hatt lappen i hva, 2 hele uker nå og mener selv du har plenty av erfaring og kan forutse alt av situasjoner som kan lett oppstår i de hastighetene?

Kan anbefale banekjøring også kan du roe noe ned på tempoet på offentlig vei. Du trenger jo ikke gå til ytterkanter. Kan fint ha grei fart på skyssen om en skal langt uten at det blir utrivelig for andre trafikanter, eller at en risikerer førerkort ved kontroll. Men men måten du skriver på i tråden får meg til å tro at du ikke bryr deg særlig om dine medtrafikanter?
Vis hele sitatet...
Kan jeg spørre deg hvilke medtrafikanter, når jeg sier at det er 0 folk på veien? Hva er det du ikke skjønner? Kanskje du bør lese innlegget på nytt.

Banekjøring og erfaring har jeg nok av. Hatt lappen i 9 år nå, kjørte flere hundre runder på rudskogen, samt vært flere ganger på Nordschleife og hatt det gøy der, og har drevet med motorsport, i tillegg til å undervist teori i høyhastighets kjøring, uten at jeg skal røpe min identitet. Så moral politi og «hva skjer hvis» greiene kan du spare meg for. Jeg har kontroll på det jeg driver med, og jeg holder ikke 180-200 hver andre natt med en Ford fiesta for å si det sånn. Og husk! Jeg er ikke den eneste i Norge som bryter fartsgrensen på denne måten, så vær så snill ikke legg så mye energi med å ta deg nær og være tastatur rytter på forumet og tro at du løser noe som helst