View Single Post
Praetendere
Jorg's Avatar
Sitat av pickaboo Vis innlegg
Takk. Og alle vi uenige er også enige om at vi vil ha fokus fra bilen i motgående kjørefelt.

Realist1 - når jeg tar meg tid til å dissikere absolutt all tekst du har bidratt med her så er jeg i liten tvil om at du er enten psykisk syk, ung politiker, troll, eller bare en billig Trump kopi. Det kommer. Mere bekymringsfullt er det igrunn at du får fullt opp med KP. Det er igrunn min eneste tese som tilsier at du er smartere enn du utgir deg for ved bruk av "sosial engineering". Eller belegg til misstanken om at dette forumet nå er kvantitet over kvalitet og IQ nedgang på mellom 15-35 % siden oppstarten av nFF.
Vis hele sitatet...
Du klarte ikke å skrive en sammenhengende setning i løpet av hele denne tiraden du lirer fra deg, deretter er du så frekk og ymter frampå at Realist1 og størsteparten av freak er idioter fordi de er uenig med deg når du stiller opp uten et lite fragment av et fornuftig argument. Begynner nesten å tro at vi har et lite tilfelle av den berømte Dunning-Kruger effekten stilt opp til full beskuelse her.

Jeg vil forsåvidt si meg enig med mange andre her at det er beundringsverdig at du faktisk vil ta i et tak og gjøre en forandring og ikke bare være en av de andre sauene som bare står og ser på helt til det en dag går til helvete og han kjører i hjel en barnefamilie. Folk har virkelig ødelagt begrepet tysting de siste årene.