View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er redd for å ta det opp siden jeg ikke ser hensikten. Hvis hun snapper med andre menn kommer hun mest sannsynlig til å nekte og jeg kommer til å fremstå som en usikker dust...
Dette sliter meg helt ut og gjør meg dødsdeppa.
Vis hele sitatet...
Det letteste er å spør henne litt "casual" hvem hun snapper så mye med. Ikke snok, ikke beskylde eller noe, bare spør. Det andre du burde gjøre er å bare slutte å tenke på dette, for hvis kjæresten din er lykkelig i et forhold med deg, så er det vel ingen grunnlag til å være utro. Dersom hun derimot ikke er lykkelig, så burde du ta en prat med henne om dette. Mangel på kommunikasjon er en av de største grunnene til samlivsbrudd etter det jeg har erfart, og sjalusi/mistanker om utroskap uten tilstrekkelig bevis er en annen grunn.

Sitat av iColdman Vis innlegg
Alle jenter er snaphoes (etter min erfaring, jenter 16-20). De har seriøst minst 30-50 uåpnede snaps av ca 90% gutter.
Vis hele sitatet...
Jeg kjenner ingen jenter som er "snaphoes", og ingen som bare lar snaps ligge uåpnet heller, så jeg tror dette handler mer om jentene du omgås enn "alle jenter", slik du sier. Dessuten er det å dra alle under samme kam i tillegg til å kalle dem nettopp "snaphoes" generaliserende og kjønnsdiskriminerende, og jeg liker virkelig ikke å høre det.
Sist endret av Deadlock Radium; 3. august 2017 kl. 23:44.