View Single Post
Sitat av cmx2k Vis innlegg
Nei, jeg er ikke første personen hun holder et sponhelvette med, vet ikke eksakte detaljer om tidligere hendelser, tror ikke post og slikt har blitt stjålet men hun har laget et ramahelvette for 2 av hennes x'er har jeg funnet ut.

Tror dere jeg vil vinne frem med noen anmeldelse?
Hun sier hun er redd meg, hvorfor finnes det bilder av henne på mitt nettbrett, tatt av henne, hjemme hos meg for 1 uke siden, etter dette dro vi til henne, jeg dro hjem igjen dagen etterpå, nesten ikke hatt kontakt før i dag/går.
Er hun livredd meg da?

Har jeg plaget henne, når jeg faktisk sender henne SMS der jeg lurer på hvor posten min har tatt veien, og siden hun påstår jeg har fått den, når skal jeg angivelig ha fått den? Hun har ikke kunnet svare seriøst på dette, kun kjeft og smell.

Hun har brukt min ID, for og hente min post, som hun ikke har gitt meg beskjed om er kommet, eller gitt meg posten i ettertid.
Vet posten også har gjort en feil her, skal nok ta dette opp med disse også, men hun har altså benyttet seg av muligheten og bruke min ID, uten mitt samtykke eller kjennskap til dette, hentet min post og beholdt den.

Nå kan ikke jeg bevise at jeg ikke har fått denne posten, hun kan heller ikke bevise at hun har gitt meg denne, så dette blir vel kansje litt ord mot ord, men posten sa de skulle dokumentere signatur på personen som har hentet pakkene, og hvilken ID som ble brukt for og få ut posten, dvs signaturen står i hennes navn, ID'n tilhører meg.
Vis hele sitatet...
Slutt med den gjentatte klagingen og anmeld det slik som alle andre ville gjort. Eksen din er en forkastelig møkkakjerring som fortjener alt vondt. GL