View Single Post
Trådstarter
122
Godt og høre jeg ikke er den eneste..
Mange av de tinga hun har fått av meg oppigjennom tiden sa hun til meg for kansje en mnd siden at hun hadde gitt bort, kastet eller slikt, men når alt kom til alt, forje mandag så innrømte hun at hun hadde løyet om det, og mye annet.

Så håper hun finner seg selv en dag og får hjelp, det er på en måte synd i slike folk, som kun skal holde på og lage bråk og kvalme for andre.

Som sagt, disse pakkene betyr ikke noe for meg, det er snakk om et prinsipp, hun har brukt min ID, til og hente ut mine eiendeler, hun har gitt det ut at det er greit for meg at hun henter min post, siden hun har min ID.
Det posten heldigvis gjorde var og gi beskjed til alle postbud, samt skrive en stor lapp om at dersom det kom post til hennes adresse, som IKKE var i hennes navn, skulle den ikke utleveres og jeg skulle kontaktes.
Jeg ble også anbefalt, bare for 110% sikkerhets skyld og stikke i banken i morgen og gi beskjed om hva hun holder på med, og hva hun kan finne på, for og være 110% sikker.

Jeg har forsøkt og bryte kontakt, men hun har titt og ofte tatt kontakt, da på ting jeg kansje har måtte svare på, noen ganger virker det som hun tar kontakt, bare for og få et svar av meg, uansett hva svaret måtte være, men jeg har alltids etter beste måte forsøkt og holde meg voksen og saklig, ikke slengt masse dritt slik hun har gjort omtrent hver eneste gang.

Hva får en jente som først var så søt, snill, grei og hygglig til og innlede et slikt 'hat' eller hva jeg skal si?
Først hat, så etter nesten 2mnd, invitere på besøk, får meg til og overnatte, være utro med meg, mot hennes nye type, jeg drar dagen etterpå, så HAT igjen...