View Single Post
Trådstarter
122
Jeg har ikke meldt endring enda pga jeg er på tur og flytte til Sverige igjen, og har ingen adresse der enda, vet ikke helt hvilken leilighet arbeidsgiver skal tildele meg og derfor ikke adressen.

Har ingen fast adresse nå, så den har bare måtte bli stående der jeg satte den mens vi bodde sammen, prøvde og forklare folkeregisteret situasjonen men de ikke bare fjerne adressen min til ingen adresse.

Jeg skal til Politiet i morgen tidlig, posten sa i dag at de gjerne kunne dokumentere at hun hadde hentet ut pakker med min ID, og hennes underskrift.
Jeg har ikke gitt henne noen form for tillatelse til og hente ut min post, heller ikke til og bruke min ID, eller signere noe for meg.
Så den saken burde jo være ganske klar, at hun har utnyttet min ID for og anskaffe seg mine eiendeler uten min tillatelse, burde jo være straffbart på noen måte.

Hvor mange pakker som er på avveie, har jeg ikke oversikt over enda, noen er rekommandert vet jeg, men noen er bare 'brev' typ mindre pakker fra ebay, disse har jeg ikke noen kontroll på hvor de er, men de er mest sansynligvis mottatt av henne i 'vår' postkasse, uten at hun har sagt noe til meg.

Problemet er at jeg har i ettertid funnet ut at hun har drevet og 'hersjet' med andre x'er hun har hatt tidligere, uten at hun har fått konsikvenser for det, denne gangen vil jeg at hun skal få se at hun ikke kan gjøre hva faen hun vil med og mot folk, uten og få noen reaksjoner eller konsikvenser for det, hun har visstnok aldri fått smake hva som skjer, dersom en gjør noe galt.