View Single Post
Trådstarter
122
Hun kan ikke svare meg på når hun skal ha overlevert dette til meg, får kun LA MEG VÆRE, ER REDD, eller ANMELDELSE tilbake når jeg spør om dette, altså hun har ingen svar på dette, til meg i allefall.

Jeg har aldri skrevet noe som helst truende til henne på tekstmelding, hun har blokkert meg for og ringe inn til henne, slik har det vært lenge så de gangene jeg har snakket med henne (et fåtall) er enten på tlf, de 2 gangene vi har møttes, ingenting mer.
I tekstmeldinger har jeg forholdt meg seriøs og ingenting annet, så kan ikke se at hun skal ha noe bevis for at hun skal ha grunnlag for og være redd meg, og dersom hun er redd meg, hvorfor ber hun meg på overnattingsbesøk for bare en uke siden, hun hadde atpåtil ny type på det tidspunktet, uten at jeg var helt klar over det, så for og si det slik, hun har vært utro mot denne nye typen, med meg, når jeg var der.
Dette nektet hun også for, ovenfor den nye typen når han spurte henne om dette var tilfelle, liten plass, ryktene går fort, så hun løy han også rett oppi ansiktet.

Dette er post i butikk.

Et postbud kunne også fortelle at han hadde overlevert mange mindre pakker på denne adressen før og etter jul, dette har jeg ikke fått noe informasjon om hos min x, så disse har hun også beholdt selv.
Disse har vel ikke måtte signeres for riktignok, men hun har altså vært på post i butikk sjappa og hentet ut pakker med min ID, som hun påstår hun har levert til meg, men jeg ikke har sett snurten av.

Spurte henne til og med i forje uke når jeg var på besøk der om hun hadde sett noe til noen pakker til meg, neei det hadde hun ikke gjort, da hadde hun allerede hentet ut den første, eller de første pakkene, har ikke full oversikt enda.
Sist endret av cmx2k; 26. januar 2015 kl. 17:47.