View Single Post
Kjæresten min hadde fått tak i noe som visstnok skulle være ganske bra. Klumpen var svart og ganske seig. Smakte godt i tillegg. Svartings?

Etter en liten stund, så fikk jeg dødsangst. Jeg var heeelt sikker på at hjertet skulle stoppe... jeg satt bare der og lo på en skummel og oppgitt måte, ble jeg fortalt. Som om det var slutten. Så helt fjern ut i blikket, og han fikk nesten ikke kontakt med meg. Det føltes ut som om hjertet dunket sinnsykt hardt og fort... Tror jeg fikk litt vondt rett under brystet også. Satt bare der og ventet på at jeg skulle dø. Jeg klarte en gang ikke holde vannflasken, så kjæresten min måtte holde den for meg. Jeg klarte verken stå oppreist eller å gå. Det var så ille at han vurderte å kjøre meg til sykehuset. Pjuuhh, godt han ikke gjorde det.

Det skal nevnes at jeg var på toalettet og kastet opp før jeg røyket, men det har jeg gjort tidligere. Jeg vet man kan få angst av hasj og alt det der, men dette? Det her er det villeste jeg har opplevd. Aldri vært bort i noe som dette..
Sist endret av ~Angelica; 21. desember 2012 kl. 01:39.