View Single Post
Dette har skjedd et par ganger nå, første ganger var den jævligste. Jeg våkna midt på natta (2-3 timer etter at jeg hadde sovna), og hadde den verste frykten jeg noensinne har hatt, var som om jeg skulle dø, ikke noe pusteproblemer eller noe sånt, bare en syk skremmende følelse som om jeg var døden nær. Første gangen ble jeg ganske redd og klarte ikke sovne igjen på et par timer, men de gangene etter har ikke vært så ille, ettersom jeg vet at "åja, det er bare dette igjen.".

Det er ikke bare at jeg våkner opp og føler det slik, jeg får også hallusinasjoner, eller vrangforestillinger, husker spesiellt andre gangen dette skjedde, jeg var ikke fullt så redd da, og klarte å fokusere litt mer på ting; rommet var i en mørk, mørk rødfarge, og det så ut som om det var et bord midt i rommet, med stoler rundt; hvilket jeg slettes ikke har inne på rommet mitt. Etterhvert (30 sekunder~) gikk det tilbake til normalt, og det bordet og de stolene jeg så var visst ikke annet en baggen min som sto midt på gulvet. En annen gang var det datastolen min på rommet som så ut som en stor slem katt (Ja, jeg liker katter), men jeg skjønte at det bare var 'dette' igjen, og ble ikke særlig skremt av det, selv om jeg hadde den 'døds' følelsen. Rommet var også denne gangen i en mørk rød farge, ganske trippy.

Hva tror dere dette er? Tenkte litt på søvnparalyse, men jeg klarer å røre meg helt fint, osv. Kanskje noe med at hjernen ikke helt har våknet opp fra drømmen, eller? Noen andre som har hatt lignende?

: )
Sist endret av mrcat; 9. mai 2010 kl. 22:04.