View Single Post
Sitat av Elsa25 Vis innlegg
Men jeg skal lage eggehakk og bacon til mitt barn før trening. Stopp på 3 barnstirværsel
Vis hele sitatet...
Ja du har blitt 3 barnsmor. Den karen du har fått i hus virker å være litt av en ynkrygget slubbert selv, så da er det kanskje ikke så underlig at også sønnen hans er en shitkid?

Det virker som det du trenger er opprør og revolusjon i heimen. Og det er det du selv som må starte slik at dine 2 mannebarn får seg litt sårt tiltrengt voksenopplæring.

Når jeg leser det du skriver i tråden at han kællen har deg som husmor og kredittkort og forventer at du betaler hans jobbreiser, pluss ferie til sønnen hans og gjør alt arbeid i heimen samtidig da kjenner jeg at jeg faktisk skammer meg på vegne av alle menn. Kællen din virker nesten som en real drittsekk. Jeg skriver virker for jeg vet jo ikke, men det er det jeg tolker utifra hva du skriver.

Kanskje du og ditt barn virkelig trenger en aleneferie bort fra drama og hverdagsmas fra dine 2 mannebarn? Da kan du kanskje kjenne etter i ro og mak om det er slik du ønsker at livet skal bli fremover eller om må kreve endringer eller utflytting. Seriøst. Slik kan du ikke ha det.