View Single Post
Trådstarter
567
Sitat av Supra Vis innlegg
Det med abstinensene kan jeg skjønne. Har vært avhengig av kokain, kodein, rivotril, alkohol og weed, og det var absolutt weeden som var det jævligste å slutte på. Når dine venner i tillegg røyker mye så ser jeg det blir ett problem. Jeg har alltid hatt få venner som bruker, fordi jeg ser på dem som har 30+røykekompiser står på stedet hvil som de gjorde for 5 år siden.

Hvis du ikke vil slutte, så ville jeg nok anbefale å hvertfall kutte ned litt og heller røyke i mesteparten i helgene.

En siste ting som jeg vil påpeke og som jeg har lagt merke til hos de fleste som røyker deriblant meg selv, er den innstillingen man får når man blir litt for glad i cannabis. Virker som om alle skal prøve å røyke mest mulig på kort tid. Det er nå du legger grunnlaget for livet og jeg tenker at jeg vil heller tilbringe pensjonisttida mi på en strand med spliffs etter spliffs, enn å sitte på gamlehjemmet å knaske piller.

Ønsker deg lykke til
Vis hele sitatet...
Uff du fikk virkelig beskrevet meg med det siste ihvertfall.

Og ja, akkurat det du bruker som argument mot slutten, er det jeg selv tenker på. Begynne igjen med hardcore røykinga når jeg blir gammel.

Sitat av Stinson Vis innlegg
Snakk om å skaffe problemer for seg selv...
Vis hele sitatet...
-.- hahahaha ja jeg vet... dumt å begynne i det hele tatt, menmen...