View Single Post
Kult at noen vekket denne tråden til liv igjen!

Jeg planlegger å begynne med mikrodosering med LSD fra mandag av. I utgangspunktet er planen å ta 15-20ug annenhver dag, men ettersom dette er mitt første møte med LSD er jeg veldig usikker på doseringern og er forberedt på at jeg antakeligvis må redusere den. Jeg starter på 15 og ser hvordan det går. I utgangspunktet var planen å føre dagbok her på freak i tilfelle noen ønsket å følge med på en slik "kur" i "real time". Men etter å ha tenkt meg litt om tror jeg nok at jeg dropper det, og lager heller en oppsummeringstråd etterhvert - om det er interesse for det.

Uansett, jeg er skikkelig motivert for dette og jeg er voldsomt spent på hvordan det går. Jeg har endel ting og tang jeg håper denne kuren skal hjelpe meg med. Jeg har store forhåpninger, såpass store at jeg begynner å bli bekymret for at jeg kommer til å bli veldig skuffet hvis ting ikke går etter planen. Menmen, det er bare én måte å finne ut av dét på!


Sitat av 3mma Vis innlegg
Mikrodoserer LSD ca. 1 gang i uka, av og på selvfølgelig - da man absolutt bør ta pauser siden man ikke helt kjenner til long term effektene av 5-HT2B-aktiveringen i hjertet som gjøres av LSD.
Vis hele sitatet...
Fortell gjerne litt mer om dette!