View Single Post
Sitat av Epicuser Vis innlegg
Er å få en god leietager som er det viktige. Selvfølgelig ikke om han ruser seg eller ikke som jeg har fint lite med (mener jeg i hvert fall). For en tantete gjeng som sitter her ass. Sitter å lar fantasier og forestillinger de har bli til ekte argumenter.

La meg få ta frem et eksempel som man nesten må bruke "tante Sofiestemme" når man leser:

"Krisemaksimering? Du tenker det er fullstendig risikofritt å leie ut rom i en leilighet mens utleier og hans venner bedriver ulovligheter i stuen?"

Har lyst til å gå i dybden på hvor utrolig dust det innlegget er, men IOM at uansett hvilket syn du har på Verden kan du i beste fall oppnå at noen føler du "stating the obvious" mens de prøver å unnskylde ulovlighetene sine med at "Det er i hvert fall ikke NARKOTIKA". Moralister ass. Interessante vesen

Hensikten står jo i emnefeltet så det er jo greit nok. Husker for å være helt ærlig ikke at jeg starta tråden, men det kan jo være en problemstilling som andre kommer opp i også i en eller annen form. Har egentlig tenkt mest på å ta inn noen fra finn eller hybel so jeg har annonser også og har en viss idè om hvordan jeg skal gå frem for å slippe en moralist eller onkel selv, men jeg er så lei kunnskapsløse nykterister som skal lære meg ting om rus at det vil jeg ikke utsette meg for mer. I tillegg til at argumentene er direkte ignorante i lett 95% av gangene er de siste 5 alltid utdebattert og har vært med i alle dine resonnementer til da men vært for selvfølgelige for at du kunne funnet på å si de.

.
Vis hele sitatet...
Jeg skal si deg at om du er lei moraliseringen folk har ovenfor narkotika, så burde du stoppe med moraliseringen du har mot disse folka. Det fungerer ikke å slukke ill med ill. For meg virker det som du nærmest leter etter å finne moralisering i hva folk sier, selv om de kan være på helt like baner angående det emnet du sikter til.

Hvis du ser på hensikten til kommentaren til @random67489, så er det nok ikke annet enn å få deg til å tenke litt over hvor ille det kan gå å utføre det du sitter og tenker på nå.

Å leie ut en del av boligen din til en som driver med narkotika av ulike sorter er en dårlig idé fordi:
1. Du har en større sjanse for å få onkel blå på døra
2. Du aner ikke hva slags kompiser denne karen har
3. Mennesker påvirket av ulike rusmidler er veldig uforutsigbare
Det finnes også en del andre grunner, men disse er nok de mest åpenbare.

Du sier du vil finne en likesinnet leietaker, men det kan veldig fort gå til at du finner en tilsynelatende grei person, som kan være drevet av en rekke psykiske lidelser. Dermed kan det hende du får en narkoman som driver med manipulasjonsstrategier, stjeler, lyver og driver med andre ulovligheter som du ikke har styr på. Eller en som fyrer opp en J her og der. Det er dette du ikke vet, som gjør denne ideen veldig lite gunstig.
Sist endret av Sopphuet; 1. juni 2019 kl. 13:55.