View Single Post
Enemy of the snut
Trådstarter
369
Sitat av vidarlo Vis innlegg
BTC er jo stort nok til at google gir deg kursen. Du kan ikkje forvente å få det spesielt mykje billegare enn det.
Vis hele sitatet...
Hadde faktisk ikke brukt Google's søkefunksjon får å sjekke kursen, har/hadde ikke engang tenkt på det så takk for dét tipset!

Ser at det kun er noen valkutakurs-sider som viser kursene for enkelte nettsider, men er vel bedre enn ingenting..

Men hvilken/hvilke nettside(r) bruker dere andre når dere skal kjøpe bitcoins? Bruker dere selv Localbitcoins som jeg selv har brukt siden første dag jeg kjøpte?

Og når jeg sjekker nettsiden som viser kurser, hvilken nettside burde jeg bruke? Til nå har jeg brukt kun 1 selger på Local, som er pålitelig og svarer når selgeren har anledning (hele tiden på dagtid men ikke på natta, noen må jo sove). Jeg er da på utkikk etter en nettside hvor jeg må betale minst mulig for bitcoins, selgerer MÅ være i Norge hvis ikke tar det så jævlig lang tid før transaksjonen er fullført/over.

Alt av tips/råd tas imot med stor takk!

Er btw inne på nettsiden bitmynt.no nå, ser ut som det er den selgeren jeg har benyttet il nå som har laget siden.
Selgeren henviser også til en IRC-kanal som jeg tror han har opprettet selv.. Men når jeg prøver å gå på inn #bitmynt og/eller #bitmynt.no så er det ingen i channelen/kanalen.. Noen som bruker denne kanalen gjennom IRC selv som kan svare på om jeg gjør noe feil?

Er pålogget en random server på EFnet, som jeg alltid brukte den tiden jeg brukte store deler av dagen på mIRC..
Sist endret av Tytjepelk; 18. september 2016 kl. 12:33. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.