View Single Post
Om du har lyst til å leve et liv hvor du er bitchen til benzoen din, så er det verdt det. Da er et bare å poppe et par piller så kan du være deg selv ( noe du er langt ifra, men noe som du tror) fordi du føler du ikke har angst. Også kan du se at til syvende og sist får du det ihvertfall, om ikke trippelt så mange utfordringer du hadde i starten før du fant ut av benzo var en god idé.
Benzo er kun ment som en brannslukker i worst case scenearios i en par ukers tid maks. Og det er fordi det jeg nevnte over. Du får det værre enn det du opprinnelig hadde det.

Du må nok jobbe meg deg selv. Ingenting du putter inn i deg selv fra utsiden vil gi deg lykke. Det vil gi en falsk lykke. Og før du vet ordet av det er du inni en mørk spiral hvor du virkelig kommer til å slite med å komme ut av.

Sitat av NicoWolf Vis innlegg
Det hele ender nå at jeg havner på UPS for sucide watch / avrusning bla bla. Fikk en veldig skuffet og gråtene mor som fant en tom pilleeske før jeg rakk å fortelle henne. Så ja..
Jeg vet ikke
Vis hele sitatet...
Klassisk. Da fikk du helt sikkert svaret du lurte på? Det er definitivt ikke verdt det.

Stol på meg når det kommer til benzo. Jeg har såpass kunnskap og erfaring med det. Jeg vil deg kun godt.

Benzodiapiner kommer kun til å ødelegge livet ditt, noe du allerde har fått smaken på. Hold deg langt vekk. Gå heller på mestringskurs osv.
Sist endret av Sadhana; 7. november 2019 kl. 04:52. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.