View Single Post
Sitat av Tøffetom Vis innlegg
Joda, må teste ut noe sånt så fort jeg har finansene på plass. Men er ikke akkurat så jævla lett å skulle kjempe seg gjennom abstinenser samtidig som man er helt avhengig av optimal arbeidskapasitet for å innfri de forventede resultatene man har forespeilet induserer.

Er det noen som har prøvd noe sånt? Merker jo at jeg egentlig ikke blir dårlig lenger, dosene har jo krympet i takt med at livet mitt begynner å bli fett. Den som eventuell gjør får sikkerhet og garanterer seg noen åpninger som ikke vil kunne kjøpes for penger ved neste korsvei.
Vis hele sitatet...
Ayahuasca seremonier er ikke så dyrt, jeg var på en i helga og da betalte jeg 3500. Da var det soveplass og mat inkludert. Vi hadde 2 taita'r/sjamaner fra jugelen som var der og holdt seremonien

Første kveld var det vanelig/maskulin ayahuasca, lørdags formiddag fikk vi feminin ayahuasca som skulle rense egoet/karma/den 2000 år gamle sjela og på lørdags kveld var det vanelig ayahuasca igjen.

Jeg spydde og dreit 8 timer i helga, føler meg rensa, føler jeg har fått 50kg av skuldrene, føles som store deler av egoet har forsvinni. Rett og slett som delvis ny mann. Men det var en der som fikk det MYE hardere, 21 timer med spying/driting/grining/hyling/kjefting, men på søndagen så gikk han nesten på tå og hadde ikke følt seg så bra siden han var ett barn

Det skjer noe i hue og kroppen din når en "indianer" står forann deg på dmt trip og han står der og hyler div jeg hadde null forståelse for, bader deg i "hellig" røyk, slår på deg med en fjærpryd og hyler enda mer uforståligt før han til slutt så på engelsk "dont be afraid when you meet your demons, you are protectet by "noe helt uforståligt"

Men det kan ta 1-8seremonier før du bryter imellom. Hvis dette er intressant, så kan jeg sette deg i kontakt med de rette folkene. Kjenner til 6 forskjellige som holder på med seremonier med profesjonelle sjamaner. Og det er seremonier i Norge sånn ca hver helg, hvis man først har kommet i kontakt med miljøet

Send meg en pm med nummeret ditt, så kan du høre litt mer om erfaringene mine med denne vidunder medisinen og litt mer om miljøet og åssen folk jeg har møtt på seremonier. Hvis det fortsatt er noe du har lyst til å utsette deg selv for, så skal jeg sette deg i kontakt med de rette folkene.

Men ett par ting som er helt sikkert, er at det ikke var Morro. Men føltes svært godt, skal bli spennende og føle på ettervirkingene denne gangen

Når den 2-3000år gamle sjela blir rensa, så føles det godt
Sist endret av gotta_love_dmt; 21. oktober 2019 kl. 11:01. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.