View Single Post
Sitat av mr_rager Vis innlegg
Poster bare et innlegg på vegne av dine stille følgere. Ikke glem oss; vi er her, følger med og heier på deg. Livet er et maraton, ikke et sprint. Jeg tror seriøst du har bedre utgangspunkt til å realisere drømmene dine enn de fleste rundt din alder - selv som narkis. Viktigste i livet er å ha det bra; får du det bra med deg selv er jeg sikker på at prosjektene dine følger med! Håper jeg får gitt high-five til en komplisert, smårar, interessant, jævlig smart og nykter Tøffetom mens han forteller røverhistorier fra back in the days med breial bergenser-dialekt. YES!
Vis hele sitatet...
Du har helt rett, tror jeg. Gleder meg til det skjer, har jævlig mange absurde røverhistorier på lager Siden jeg faktisk har stått frem som narkis kan jeg jo faktisk dele også, når den tid kommer...

Sitat av InnoPerp Vis innlegg
Takk igjen for svar @Tøffetom og jeg kjenner meg litt igjen i det du sier om tidligere innlegg - en av mine paradegrener når jeg var i slaget, gjerne med entusiasme og pågangsmot bare alkohol kan gi deg, samme som gir deg angsten for å i det hele tatt logge inn å se hva du har tilbragt kvelden med, gjerne med blackout. Tror den skammen kan være bra, men også slitsom. Admin kan muligens hjelpe?

Jeg titter gjerne på whitepaper - har tenkt en del på denne teknologien/produktet som har vært en rød tråd gjennom flere år av innlegg og oppdateringer. Ikke sikkert jeg skjønner WP, men likevel!
Alt godt, Tøffetom. Skal ikke se bort fra at jeg flyr enten til eller fra Flesland ved neste norgestur og kommer forbi.
Vis hele sitatet...
Admin har allerede hjulpet masse, vært sykt tålmodig og moderert vekk mer vås enn hva folk flest noensinne legger igjen online... Så tusen takk til dem for det! De har faktisk gjort en innsats for å holde denne tråden i live, det har tidvis vært jævlig mye arbeid invovlert i det...

Håper de siste innleggene som må slettes er skrevet, men impulskontroll er fortsatt en stor utfordring.

Admins*

Sender kortversjonen av WP. Nå stoler jeg på deg.
Sist endret av Tøffetom; 3. september 2019 kl. 18:05. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.