View Single Post
Har selv gjort det samme etter å ha droppet ca 02 og sniffet en 02 til pluss en linje cola og 0.5 med jaeger. Da spurte jeg en kompis helt ut av det blå: "hvor lenge har du jobbet her ?" alle så rart på meg og litt senere fikk jeg en rød saftis av en vennine, og jeg utbrøt helt seriøst at: "jeg må stoppe på rødt lys" og "blir det ikke grønt snart?" i tillegg sa jeg flere slike helt random ting, og jeg har mye erfaring med langt høyere doser men aldri opplevd noe lignende. Jeg kan ikke huske å ha sagt dette selv men ble fortalt av venner dagen etter og det fikk meg til å huske noen få glimt av kvelden. Jeg prøvde på ingen måte å "leke/spille" mer ruset enn jeg var eller noe sånn, men der og da føltes det som de mest naturlige ting i verden å si. Aner ikke hva det kommer av men jeg kan tenke meg at emmarusen i kombinasjon med sprit og cola rett å slett ble for sterk til at jeg klarte å takle det. Det skal sies at det hele var en fin kveld og selvom jeg husker lite så koste jeg meg og hadde verken negative tanker eller fysisk vondt noe sted. Måtte ikke spy, jeg klarte fint å gå 3-4km på fortauet uten viderverdig sjangling og jeg følte meg ganske bra dagen etterpå.