View Single Post
Spennende tråd!

1. Har du blitt mer selvsikker/usikker på deg selv?
Jeg har blitt mer selvsikker, rett og slett fordi jeg har sett meg selv i et nytt lys og sett at ikke alt ved den "gamle" jeg ikke var like bra som jeg trodde..

2. Har du blitt mer følsom/følelsesløs?
Er vel en av de som fikk stoner deperesjonen, men har nå sluttet og følelslivet er så og si normalt.

3. Mer asosial/sosial?
Man kan vel si at jeg har blitt mer asosial, men jeg vil heller si at jeg er mer kresen på hvem jeg er med. Folk uten fordommer og folk som ikke er så høy på pæra elsker jeg å være med. Men jeg kommer fra et utrolig sært ungdomsmiljø der kul og ikke kul har alt å si og andersledesheter er tabu. Men når jeg er med folk og steder der alle er forskjellige og ingen har problemer med det, liker jeg meg veldig godt!

4. Hvordan ser du på den verden du lever i? Før og etter hvis du husker
Før så jeg ikke på verden, enkelt og greit. Nå ser jeg så mye, og jeg elsker det! Elsker ikke hele verden, men elsker at jeg ser den. Trenger ikke sosiologi, trenger bare psykedelia! hehe.

5. Gir livet mer eller mindre mening?
Meningen for meg er vel selvutvikling. Utivde horisontene og bli et større menneske. Og dere har jo nevnt penger, som jeg så på som det viktigste før, det er nå ganske uviktig med tanke på suksess. Vil ikke si jeg hater penger, men synes det er dumt at pengene blir brukt uten å tenke av veldig mange og at mange tror penger er lykken. Jeg sparer nå opp penger til å reise i Sør-Amerika, og jeg liker jo at jeg har muligheten til det, selvom jeg har denne muligheten pga. den super skjeve verden som jeg egentlig synes er urettferdig. (Mista litt tråden der)
6. Har rus lært deg noe?
Rus har lært meg uendelig mye, det er det ingen tvil om. Men det blir også umulig for meg å sette fingern på det nå på sparket. Det jeg lærer blir fort "glemt", men så blir jeg ofte overasket over meg selv i forskjellige diskusjoner der jeg plutselig drar frem gamle tankerekker fra tidligere psykedeliaturer og cannabisrus. Men verdenssynet, menneskesynet og mitt politiske ståsted stammer helt klart fra rus (blandet med meg og mine erfaringer, selvfølgelig).
Sist endret av Isbjørnen; 16. november 2011 kl. 18:45.