View Single Post
Sitat av Stray_Wanderer Vis innlegg
Har kun tatt 7-8 gram denne gangen, det har gått 3 timer siden da. Føler ikke spesielt mye bortsett fra varme i kroppen og spesielt hodet, det føles som om jeg har mer energi samtidig som jeg er avslappet og småeuforisk. Det er litt vanskelig å fokusere og følge med på ting, synet er noe mindre skarpt. Ingen særlige visuelle effekter, kun noe "snø" på veggene. Ser ut som akkurat denne gangen fikk jeg i meg noen lite potente eksemplærer. Planen er å legge meg etterhvert og se om jeg får noe særlig drømmeaktivitet. I helga tenker jeg å hive innpå med 15-18 gram.

Det kan også hende at forberedelsesmetoden min var dårlig? Har tørket oppskjærte hatter på rist i en varmeovn med varmluftfunksjon og døra litt åpen. Temperaturen var mellom 65 og 80 grader i 6-8 timer. Så knuste jeg 7 gram til pulver, varmet opp 1,5 kopp med vann til 75 grader og la pulveret nedi, for så å holde temperaturen mellom 70 og 85 grader i 20 minutter mens jeg rørte i det. Drakk både vannet og mushen etterpå.

Kvalmen var nesten ikke-eksisterende, men magen var litt ubehagelig, men ikke i nærheten av det man får av kaffe. Og jeg forberedte meg på HBWR.aktig kvalme her, hahaha!

Jeg føler mer nyttelse av musikken, Shpongle - God Particle ble plutselig adskillig mer multi-layered. Kjenner at libidoen har økt ganske mye, og beinene lever sitt eget liv, som om jeg hadde tatt rasemisk amfetamin. Mulig at jeg er så ufokusert pga koffein fra teposen jeg hadde oppi koppen for smakens skyld + cannabisabstinenser (3. døgn uten, var veldig innrøkt).

Må bare tilføye at jeg har mistet MANGE hemninger, og jeg må si at rød fluesopp ved mindre doser egner seg MEGET bra som Afrodisiakum. Man får økt libido, større utholdenhet med minimal nedsettelse av følsomhet. Minner meg om amfetamin faktisk.
Vis hele sitatet...
Ble litt nyskjerrig på det du skrev om rød fluesopp som afrodisikum. Kan du oppgi mer nøyaktig hva du mener med "mindre doser" i denne sammenheng?