View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Så bra! Jeg bare lurer på en ting føler du at Metadon har noen form for terapeutisk effekt? for eksempel merker du mindre angst, depresjon og humørsvingninger som når man går på heroin eller demper det bare russuget?

Føler du noen bivirkninger av å gå på metadon?

Vurderer metadon sterkt selv, men jeg har desverre ingen historikk og har holdt på å drepe meg selv under hver detox. på toppen av dette går jeg ikke på Heroin, men andre verre opiater som kan hentes ut fra apotek 1.
Så jeg vurderer å gå over på heroin en periode for å så legge kortene på bordet så jeg ser litt mer håpløs ut enn en apotekmisbruker og forhåpentligvis får metadon.
Vis hele sitatet...
Selv hadde jeg samme problemet i 2018..Var nede på LAR (M31, supposedly lavterskel), bortimot 10 ganger. Hadde ikke vært hos fastlege siden barndommen, ingen epikriser/overdoser, innleggelser etc. At jeg reagerte slik en abstinent heroinist reagerer når han snytes for en fiks hjalp neppe særlig. Til tross for at alle forstod at jeg var heroinavhengig og jeg hadde vitner i LAR som kunne validere historikken min var det altså umulig å hjelpe meg. Hadde betalt i flere år for privat psykolog, hun kunne bekrefte det - men å ta en sånn telefon var tydeligvis ikke mulig. Ingen hjelp kunne bli gitt uten at en person som aldri hadde møtt meg før fikk høre samme historie og kunne sende en byråkratisk tilfredsstillende henvisning. Absurd.

Terskelen for å få metadon skal være lavere i disse tider. Det kan tenkes at du slipper unna uten dokumentasjon, jeg ville kjappet meg før alle har glemt viruset.

Sitat av RedGoldnGreen Vis innlegg
Hvordaan språk programmerer du hovedsaklig i @Tøffetom? C++?
Vis hele sitatet...
C++, ja. Hender jeg bruke Python for lettere bruk av OpenCV og TensorFlow. F.eks kjøre klassifisering av objekt med en Python-node og sende type og transformasjon til resten av programvaren.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Så bra! Jeg bare lurer på en ting føler du at Metadon har noen form for terapeutisk effekt? for eksempel merker du mindre angst, depresjon og humørsvingninger som når man går på heroin eller demper det bare russuget?
Vis hele sitatet...
Metadon er som alle andre opiater drepen for følsomhet i dicken. Det gjør det selvsagt litt avstumpet, men for en som er vandt med opiater er det ingen overraskelser som venter - om det var det du mente.
Sist endret av Tøffetom; 11. juni 2020 kl. 19:57. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.