View Single Post
opio-idii's Avatar
Trådstarter
5
Sitat av WopWop Vis innlegg
Kort og enkelt. Ren metadon kan skytes, nei det er ikke lurt.

Dette er ikke moralpreken men heller info om hvorfor det ikke er lurt: Det inneholder sukker som ikke er så heldig å skyte
Vis hele sitatet...
Jeg vet at det inneholder sukker, og jeg vet hvorfor det ikke er lurt. Som skrevet. jeg ville ikke vite hvorfor det ikke er lurt, jeg vil vite nøyaktig hvordan det kan skytes tryggest mulig. Må det varmes, flitreres, osv?

Ellers, takk for svar

Sitat av Biblioteket Vis innlegg
Det er fort gjort og overjustere dosen.. så det anbefales ikke
Vis hele sitatet...
Som sagt. Jeg er ikke interessert i å vite hvorfor det ikke anbefales. Jeg er KUN interessert i å vite hvordan det kan gjøres tryggest mulig.

Sitat av DfenZ Vis innlegg
Ut i fra det jeg har lest på nettet er det ingen nevneverdig forskjell rent rusmessig når det kommer til å skyte det vs. oralt inntak.
Vis hele sitatet...
Høres rart ut... gjelder ikke det bare de som får det på resept, og som er vant til heroin? Vil tro det gir sterkere rus å skyte dersom det ikke er noe man har fått på resept selv? Hvor har du lest dette? Kunne vært interessant å få lest selv Men vil som skrevet helst ha svar fra folk som har egne erfaringer med det.. Ellers, takk for svar
Sist endret av opio-idii; 19. april 2014 kl. 16:13. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.