View Single Post
Sitat av Skepty Vis innlegg
Sannsynligvis er historien du serverer her løgn, men slik instruksen er, skal selvfølgelig det også rapporteres, i henhold til loven, og om det er sant har psykologen brutt varslingsplikten.

Helsepersonell er også pålagt å tilby hjelp, og om du faktisk har vært til samtale hos psykolog har du nok fått hjelp og, i hvor stor grad hjelpen faktisk var til nytte blir et annet spørsmål.

Videre er det ikke slik at du er uskyldig til det motsatte er bevist, innenfor sivilrett er det sannsynlighetsovervekt, så det skal være mer enn 50% sannsynlig at du har gjort det, mens i strafferett er det forbi rimelig tvil. Det å kjøre bil er derimot et privilegium, ikke en rett, og du skal selvfølgelig ikke ha denne retten om du utgjør en fare for andre.
Vis hele sitatet...
Nei, det er ikke løgn. At du tror det skjønner jeg godt og det skal du få lov til. Skal muligens gå til sak mot behandler/behandlere da jeg føler jeg har fått feil behandling. Det å kjøre bil er ett privilegium det har du rett i så der blir argumentene mine litt svak ja ser jeg
Skal også sies at jeg har en fastlege som er rund i kantene. Får benzo selv om han vet jeg har vært på rusbehandling for dette.
Spurte om jeg måtte levere inn førerkort sist, men nei det var ikke noe problem. Står på dagsdose som 15mg og 10mg er maks døgndose du kan kjøre på samtidig beholde førerkortet.
Jeg vet om 1 psykolog og 1 fastlege som ser en medisinsk nytte av cannabis og kan se litt forbi det at man røyker.
Sist endret av NokErNok; 12. september 2020 kl. 19:25.