View Single Post
Takker for svar.

Vidarlo: takk for tilbakemeldinger, og jeg ser hva du mener. Men, jeg har lært meg mang en ting ved å gå andre veier enn den du beskriver. Jeg lærer ( ofte ved hjelp av andre ) det jeg vil der og da. Det som skjer etter det, er at man sakte forsøker videre med andre ting, og lærer det derfra. Bit for bit. Dette har fungert for meg ved flere anledninger og vil nok fungere her også.

Det blir som når jeg måtte lære meg feilsøk koding etc på bil , når jeg måtte lære meg å drive butikk, etc. Den vanlige veien går ikke for meg, og da snubler jeg mye i begynnelsen, med en bratt lærekurve men så løsner det etterhvert.

Jeg blir han typiske idioten som du tenker at han der ... han gidder vi ikke for det første begynner han i feil rekkefølge, og se på spørsmålene hans da ... han er jo helt på bærtur!!! Men så løsner det og det går faktisk greit til slutt.

Som sagt jeg er ikke uenig med deg, for du skriver logisk, men jeg må gjøre det denne veien. Og ... tråden min handler ikke om om dette.

Rosander: Takk igjen ... jeg skjønte det måtte være noe der ... men det er ikke så lett før jeg får den lille åpenbaringen. Jeg sitter jo allerede med et spørsmål ... min kernel versjon ... skal den parentesen være der eller tar jeg den bort når jeg har skrevet min kernel der ...

Slikt står jo ikke beskrevet noe sted haha så da vil jeg prøve både med og uten paranteser

Et annet eksempel er at oppskriften sier jeg skal skeive make clean men ikke vet jeg hvorfor og ikke respondere Kali positivt til det heller ... så det stagger seg litt allerede i begynnelsen

Jeg skal bruke et par timer i kveldingen så skal jeg se hvor jeg ender opp.

Men jeg hadde ikke drømt om at det skulle gå så mange timer for å klare å få er USB kort til å virke. Men hei jeg gir pokkern ikke opp.

Tusen takk foe hjelpen din så langt.

------------------------------------------------

nå har jeg altså lastet ned denne mappen med driver. Jeg har pakket den ut, og gått igjennom alle undermapper. Det står at jeg skal finne en fil som ender på .ko

Men selv ved søk i første mappe så finnes det ingen fil som ender på .ko ...

Her er mappen inkl bruksanvsingen ... klarer overhode ikke å skjønne hvorfor det står at jeg skal finne en slik fil og at den ikke eksisterer ...

https://static.tp-link.com/2018/2018...Linux_beta.zip

side 10 punkt 3 ...
Sist endret av Amistad; 4. september 2019 kl. 21:40. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.