View Single Post
Whataboutism lenge leve. "Hva er egentlig argumentasjonen deres?" Altså det var jeg som dro frem at jeg håper han tar kvelden, ingen andre. Jeg har kommet frem til at han ikke er et godt menneske. En serieovergriper, lystløgner og psykopat. Han dominerer og nedverdiger alle rundt seg og han er tvers igjennom korrupt. For min del håper jeg han dør av Covid-19 ikke fordi han er republikaner, amerikaner eller en president hvis politikk jeg ikke kan stå inne for- men rett og slett fordi jeg synes han er et forferdelig menneske.

Normalt sett hadde jeg kanskje ikke følt det slik om det ikke var for det faktum at det er en viss skjebnens ironi i at han evt. tar kvelden av et virus han selv vitterlig ikke har tatt på alvor og samtidig vist så lite ydmykhet rundt.
Samme for meg om noen støtter grupper jeg ikke kjenner tilhørighet til, bekjenner seg til en religion jeg ikke tror på osv.. Jeg kan være nabo med stort sett alle sammen så lenge de oppfører seg fint og i utgangspunktet vil andre godt. Slik er det jo beviselig ikke med denne ufyselige karikaturen av en såkalt "leder".