View Single Post
Sitat av Ɖexter Vis innlegg
Yeah, kan se den.
Men etter hva jeg har lest og sett på tv så var vel angrepet mest sannsynlig utført av radikale islamister? aka terrorister.
Vis hele sitatet...
Det stemmer. Og radikale islamister og terrorister bør absolutt ikke få bygge noe som helst - egentlig hvor som helst.

Men det er jo ikke noe problem i dette tilfellet da det ikke er radikale islamister eller terrorister som ønsker bygge. Er det din oppfattelse?

Logikken din sier at hvis jeg imorgen sprenger Rådhuset i Oslo så kan ikke Human-Etisk forbund lenger få lov til å bygge bygninger i Oslo sentrum.

Sitat av Ɖexter Vis innlegg
Er ihvertfall altfor nære der de planlegger å bygge nå i min mening. Hvor langt unna det burde være er ikke opp til meg å bestemme.
Vis hele sitatet...
Det synes jeg er urederlig av deg. Du mener at det er visse kriterier for hvem som kan bygge hva nært noe - men unnlater å hjelpe oss forstå hva som er "nært".

Jeg synes amerikanerne burde gripe denne muligheten til å ikke bare tillate muslimer bygge moskeer der; men omfavne og oppmuntre dem. Amerikanere bør gjøre det klart at terrorister ikke har monopol og spesielt eierskap over den Islamske tro. Hvis alle muslimer skal settes i bås med terrorister så oppmuntrer de til at flere og flere blir nettopp det. Dette er en unik mulighet for amerikanerne å inkorporere muslimer i samfunnet.
Sist endret av Kinseek; 24. august 2010 kl. 10:31.