View Single Post
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av Nature Spirit Vis innlegg
Ikke fordommer. Et genuint og godhjertet ønske om at ingen skal måtte selge sex for penger. Jeg tror igjen at 99,999% ville sluttet om de ble rike og/eller økonomisk uavhengige. Da ville de heller hatt sex frivillig. Noen ekstremt få ville kanskje fortsatt på grunn av en psykologisk tvangslidelse. Eller hva tror du?
Vis hele sitatet...
99,99% ville sluttet å jobbe i kassa på Rema også om de ble steinrike. De som hadde valgt å fortsette har de en patologisk tvangslidelse?

Sitat av Nature Spirit Vis innlegg
Ville man solgt sex selv? Hvis ikke, hvorfor da kjøpe?
Vis hele sitatet...
Hvis jeg kunne tjent 5000 kroner timen på å suge eller ta kuk i ræva så hadde jeg, som heterofilt mannfolk, gjerne jobbet 10-20 timer i måneden og hatt millioninntekt. Jeg hadde valgt det any day of the week fremfor å jobbe en 9-4 jobb der jeg tjener 4% av den lønna. Det hadde nok vært rart i starten men som alle jobber så hadde jeg nok blitt vant med det. Hadde det ikke vært noe for meg så hadde jeg sluttet.

Hele tankegangen din om at sex er noe magisk og spesielt som kun skal være mellom to mennesker er også noe DU mener, og absolutt ikke alle tenker det samme. Mange vil ikke ha fast forhold, mange føler ikke at sex er noe mer enn nytelse på lik linje med rus, mange har polygame forhold. Å påstå at absolutt alle som har et annet syn på sex enn deg selv er kraftig psykisk skadet er moraliserende og nedverdigende mot andre mennesker. Alle er forskjellige, og selv om du mener at sex er noe intimt og spesielt så betyr ikke det mer enn at det er en mening du har som ikke alle deler med deg.

Edit: den siste der skulle være til Sopphuet.
Sist endret av Dongerino; 28. september 2019 kl. 12:27.