View Single Post
Sitat av Some2die4 Vis innlegg
Jeg gikk ut i fra det siden bilen ble brukt til private formål (handlet mat, hadde med familie). Det var en helt sort personbil. Bilen kjørte i sidespeilet mitt, men sjåføren var ikke klar over det. Jeg fikk med meg reg nr på bilen heldigvis. Men eieren av bilen er nødt til å være ansatt i dette firmaet ikkesant??
Vis hele sitatet...
Mange som bruker firmabil til "private" formål, noen har dette inkludert i lønnen.

Sitat av pidget Vis innlegg
At han er nødt å være ansatt der er vel å ta litt i. Men med mindre han har stjålet bilen så har han en form for tilknytning til firmaet. Om ikke han jobber der, kanskje en kamerat, eller konen ? Mange disponerer firmabil som de bruker privat, men ja mest sannsynlig jobber vel han for det firmaet. Du får ty til litt social engineering for å finne ut resten. Ot : Blir nysgjerrig, hva har han gjort ?
Vis hele sitatet...
Det er nok mer sannsynlig at bilen er en leasing bil, både private og bedrifter kan lease. Uansett vil Leasingselskapet sitt navn være den registrerte eieren. Om du tar kontakt med leasingselskapet vil de nok gi ut informasjon om hvem som leaser bilen...