View Single Post
Trådstarter
3
Sitat av Zahremar Vis innlegg
Hvor i Bulgaria? Jeg betalte i underkant av 3500 for 10 netter i Sozopol i 2020, og 7000 for 11 netter i Varna i 2021. Sannsynligvis blitt dyrere siden den tid, men neppe veldig mye. I følge budsjettdokumentet mitt så satt jeg til side ca 1000 per dag for mat, drikke og solseng for to personer i Sozopol og litt mindre i Varna, noe som viste seg å passe bra.
Vis hele sitatet...
Vi skal til Sunny beach. Turen er betalt, så det er lommepengene jeg lurer på. 😊

Sitat av Zahremar Vis innlegg
Hvor i Bulgaria? Jeg betalte i underkant av 3500 for 10 netter i Sozopol i 2020, og 7000 for 11 netter i Varna i 2021. Sannsynligvis blitt dyrere siden den tid, men neppe veldig mye. I følge budsjettdokumentet mitt så satt jeg til side ca 1000 per dag for mat, drikke og solseng for to personer i Sozopol og litt mindre i Varna, noe som viste seg å passe bra.
Vis hele sitatet...
Sitat av Lykkeleeten Vis innlegg
Jeg beregner stort sett 1000 kroner dagen for meg alene. Og dette var før euro kursen gikk bananas. Men jeg har litt den holdningen at jeg ikke skal spare penger på ferie.
Vis hele sitatet...
Nå er det ikke Euro i Bulgaria, da. 😉
Sist endret av Mossekråka; 16. juli 2023 kl. 14:26. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.