View Single Post
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Leste tråden her tidligere og kunne kjenne igjen denne beskrivelsen: Jeg jobber tidvis med "kunstneriske sjeler" og der kan man møte folk som er litt "på spekteret" om man kunne si det slik.

Jeg tok meg tiden og så to episoder i dag og kan rett å slett ikke beskrive Elisabeth Holmboe Eggen slik trådstarter gjør:
Hun er energisk, nerdete og positiv. Virker som et av disse uendelighetsmenneskene som bare tutrer og går hver dag.
Jeg kan gå med på at hun er litt direkte, men å si at hun er blottet for sosial intelligens er litt latterlig, da har du ikke møtt de som virkelig er blottet for sosial intelligens.
Et eksempel jeg merket meg er i første episoden: I del to skal de gjette på diagnosene til folk, hun bryter ut i et "JA" over å ha truffet diagnosen og man kan så høre henne si i bakgrunnen i banene av: "Off, unnskyld jeg mente jo ja på at vi traff, ikke på at du har ....", en person blottet for sosial intelligens hadde ikke enset at noen ville tolke utbruddet som noe støtende for andre (for det er ikke noe de vurderer i det hele tatt).