View Single Post
Her er det som sagt, nok en gang ikke noe gjort for å ruse seg. Det er for å få slippe å ligge våken om kveldene og nettene. Dagene går med på å hjelpe familien min med støtte og praktiske gjøremål, og min far i sin situasjon.... I en edru forsvarlig tilstand.

Sitat av kmsc Vis innlegg
For dette fikk du konstantert når du var på en type søvnanalyse/observasjon? Hvis du har det, så kan det hjelpe en del.

Når det kommer til valg så er det mye å ta av. Siden du bare skal bruke dette gjennom denne perioden så har det ikke så mye å si om det blir et prep fra gruppe c eller b. Mange her som sverger til seroquel, men for min del hjalp det ikke en dritt, ble bare vanskeligere å stå opp. Får du et antidepressiva/psykotika eller antihistamin så er de ganske tilsvarende, effektene kommer i hovedsak på samme måte, afaik.

Det er imovane og stilnoct som er designet til å slå deg ut, alt annet vil/kan forkorte innsovningstiden. Jeg ville valgt imovane, da den muligens kan ha en effektiv påvirkning på tankekjøret du har. Eller er antipsykotikaen nozinan også veldig sterk, du får også et lass med bivirkninger med i samme slengen på sistnevnte spesielt
Vis hele sitatet...
Nei, men beina mine spreller som en halvdau fisk på land når jeg legger meg, beina sparker og "trigges" av impulser ut fra ingensteds og det skjer bare når jeg ligger nede. Og dette har jeg hatt siden jeg var 4-5 år. Jeg nevnte dette for legen som voksen og da ble det bare konstantere at jeg hadde "restless legs syndromet". Ingen flere tester ble nevnt.
Sist endret av Mokkasinen; 18. januar 2019 kl. 08:12. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.