View Single Post
Jeg har hatt senebetennelser av og på i flere år. Har prøvd utallige forskjellige produkter og former for behandling. Kortison injeksjoner har gjort det bedre, men det er bare for en periode. Sist jeg var hos legen så snakket han om at vi burde vurdere en operasjonen hvor dem åpner seneskjeden slik at senens bevegelsesplass økes, men jeg vil helst unngå en operasjon. En kompis av meg anbefalte at jeg burde undersøke BPC 157 og TB-500. Har brukt BPC og TB i snart 5 uker og det er helt fantastisk! Tok ny MR av skuldrene forrige uke og senebetennelsene er det ikke tegn til lengre. Legen min fortalte meg at han aldri hadde sett lignende.

TB-500 er en del dyrere enn BPC 157! Jeg bruker 4 MG TB hver uke fordelt på 2 injeksjoner. 1 vial med TB inneholder 2 MG så det går 2 vialer hver uke. Med BPC så er det nødvendig med 2 injeksjoner hver dag, bruker 350 MCGx2. 1 vial med BPC inneholder 5 MG så det holder med 1 vial hver uke.

Send meg en PM hvis dere er interessert så kan jeg henvise dere til selgere. Dere slipper å importere det!