View Single Post
Sitat av Sky Vis innlegg
Opplever x-ray vision hver gang jeg tripper på de høye og intense doseringene. Ser ned på hendene og armene og ser at skjelettet lyser opp fra huden omringet av blodårer, muskler osv. En meget interessant effekt som det er ekstra gøy å ta med seg til speilet da det synes i hele ansiktet. Mønstre, skjelett, blodårer og muskler samtidig som ansiktet morpher seg inn i alle mulig rare figurer. Plutselig står det et guddommelig vesen foran meg som lyser av kjærlighet =)
Vis hele sitatet...
Jeg har sett at huden min lever. Veldig interessant.

Sitat av ZeroGr4vity Vis innlegg
Til Bearass:

Takker for kommentaren, og jeg har ringt en veninne som jeg pleide å røyke med, og som jeg har fortalt mye personlig til. Vi ble enige om at vi skulle ta sopp til helga neste uke enten hjemme hos henne eller i skogen.

Jeg prøver å legge noen av forventningene mine på hylla og gleder meg til opplevelsen. Er det noen spesiell type sopp som anbefales? Skal til utlandet om ikke så lenge, da skal jeg besøke broren min, så får se om det blir noen nye opplevelser der i og med at det er lenge siden jeg har snakket med broren min. Å få snakket ut med broren min håper jeg vil lette en byrde fra skuldrene mine også. Spesielt etter en helg med billig polsk fyll
Vis hele sitatet...
Første gang jeg trippet, husker jeg hvor sykt annerledes det var enn jeg trodde. Vanskelig å se for seg tripping.

Sitat av Sky Vis innlegg
Alle kommer ned igjen, det er det ingen tvil om. Det det derimot foreligger mer tvil om (forutenom det Dodecha nevnte om HPPD) er om alle som kommer ned tar med seg vettet i behold også. Det er mye rart som kan skje på en trip, og på de lengre trippene har sinnet ditt god tid til å utfolde seg på alle mulig merkelig vis. Dette kan være på godt og vondt, for alt som skjer i en trip er ikke nødvendigvis verdt å ta med seg tilbake til hverdagen.

Det er derfor viktig å ha sin kritiske sans i behold, holde hodet kaldt og innse at du faktisk har inntatt substanser som midlertidig endrer biokjemien din, og dermed fører til endringer i hvordan du opplever virkeligheten. Endringer i bevissthet har ikke alltid noe særlig for seg, så det er viktig å ha selvinnsikt nok til å forstå hvor grensa går mellom psykedelisk fantasi og hverdagslig virkelighet, og hva som er bra for deg eller ikke. Rent utover det kan man såklart havne i tilstander hvor man innser fundamentale ting man konstruktivt kan integrere i hverdagen sin, men slike øyeblikk kan man like så godt ha mens man sitter på dass.

Take it easy =)
Vis hele sitatet...
Utløste en manisk episode etter en veldig intens LSD tur. Mistet vel litt av min kritiske sans kan man si. Men, jeg trodde ikke nødvendigvis på noe overnaturlig. Endte med at jeg ble tvangsinnlagt.

Sitat av KongStuuk Vis innlegg
Jeg har lest mye om virkningene av forskjellige rusmidler.
Kan noen bekrefte at du "våkner" opp etter en tripp?
Feks, at du føler du er et annet mennesket etter du har hatt en bra tripp?

Hvis all livsglede er borte, og du tar en førstegangs tur på lsd eller flein, kan dette gjøre dagene etter trippen bedre?
Vis hele sitatet...
Jeg følte en gang at jeg ble født på nytt under LSD tur. Jeg bestemte meg for å bli en kunstner. Endte med tvangsinnleggelse, men uka jeg gikk rundt som "kunstner" var fantastisk.

Noen her som har opplevd ut av kroppen opplevelser?

Første gang jeg tok trøffler så lå jeg store deler av tiden i en sofa og var da på mange turer utenfor denne realitet.

Har med LSD i etterkant ikke hatt noe ligenende.

Kan nevnes at jeg var veldig into meditering når jeg tok de første trøfflene. Kanskje det spiller noe inn. Men hele opplevelsen var veldig positiv, var som om jeg pratet med en indre meg selv som viste meg alt jeg lurte på.

_____________

Hvilke stoffer "anbefales"? Har selv prøvd trøffler, litt flein, LSD og Salvia. Tenkte å kjøpe inn litt DMT nå som det er blitt så tilgjengelig. Finnes visst noe som heter 5-MeO-DMT, er ikke så visuelt som vanlig DMT. Høres veldig interessant ut. Har også drever å lest om ketamin i det siste, men er vel kanskje ikke så psykadelisk.

Noen som har prøvd 2c-b? Er dette et trygt stoff?
Sist endret av loophole; 19. februar 2015 kl. 17:26. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.