View Single Post
Sitat av [protus] Vis innlegg
Slik jeg nå har inntrykk av skal level 1 kunne prøves uten trippsitter ?
Lite skal kunne gå galt her, som sagt kan man få bad tripp også her om man merkes av utenforstående, men ellers vil jeg nok ikke gå videre med tripping om nervene ikke liker opplevelsen.
Vis hele sitatet...
Lav dose aleine ser jeg ikke noe problem med. Jeg vil tru at det begrenser seg hvor skremmende det kan bli om man er uheldig å få en skikkelig dårlig tripp pga. den lave dosen. Førstetrippen min hørtes egentlig ut som et utgangspunkt for en bad-trip (midt i en ukjent by, og hvor det ene reisefølge så ned på bruk av ulovlige rusmilder), men dette gikk ganske fint, vi er selvfølgelig alle forskjellige.

Andreturen min var helt aleine og jeg hadde det helt fantastisk, sjølv med en ekstremt lav dose var det kanskje den beste og mest minneverdige trippen jeg har hatt. Om man er i omgivelser der man føler seg trygg og man ikke har noe som tynger tankene så vil jeg si kjør på og kos deg.

Jeg skjønte ikke helt vitsen med trippsitter før jeg faktisk fikk prøvd en litt hefitgere dose, da kan forvirringa bli ganske stor og man setter veldig pris på å ha en jording til den edrue verden, og en som kan hjelpe med f.eks å kjøpe ting eller ordne ting som blir for vanskelige.