View Single Post
All about the money
JaxMackey@420's Avatar
34
Uten tvil i Rettsaken mot meg. Grunnen til at jeg var der er story for a another day.

Rettsaken begynte kl 09:15 og jeg hadde en biltur på ca en halvtime, så måtte stå opp kl 8 ca..

Men saken var bare den at dette var 2.Januar 2008, og ettersom jeg og kameratene mine alltid tok en to dagers
på nyttårsaften så var jeg passe fuckD up på kvelden dagen før rettsaken da jeg slutta med alkohol inntaket.

Så smart som jeg var så rulla jeg meg en joint med noe god weed, tok meg liten liner med heroin og satt meg på terassen og fyrte spliffen..
Og ca da spliffen var røyka opp, så kicka heroinen inn så jeg blei jo helt bananloka og var bare 18 år på den tida og hadde kun prøvd heroin en gang før, så bare sovna med engang.

Dagen etter våkna jeg av at kjøret mitt sto og banka på, jeg skjønte såvidt hvor jeg var, blank som fæn i øya og knappenålpupiller deluxe.. Så blei jeg visst kvalm, så spydde en 3-4 ganger, fikk kledd på meg, og kom meg bort til Nordre Vestfold Tingrett i tide.. Steinere enn stein.

Men gikk heldighvis fint, de merka ikk noe der inne og slapp unna med sammfunnstraff og Paragraf 12 soning på Rehabilitering. =)

Fun times....