View Single Post
Særeste av de sære
shallabajs's Avatar
61
Værste gangen var da jeg hadde vært på fest hos en kompis. Hadde vel rundt 1 i promille, i tillegg hadde jeg røyket omlag 2g grønt. Selvfølgelig ville jeg ned til byen for å kjøpe kebab, men det var jo så jævlig langt! Så jeg valgte å ta mopeden min som jeg hadde parkert der tidligere på dagen. Jeg kjørte ned til byen, kjøpte meg en feit kebab og begynte å ture hjemover.

I mens jeg kjørte på veien fant jeg ut at jeg skulle ta en liten snarvei, ikke akkurat en lovlig en i og med at det både er innkjøring forbudt og enveiskjørt, men jeg ga faen dum som jeg var. I det jeg svinger ut av andre svingen legger onkel seg bak meg med blålysa.. Jeg får panikk, stanser sykkelen men glemmer å skru av musikken på hodetelefonene. Den ene politimannen kommer bort til meg og sier noe jeg ikke hører, han ber meg ta av meg hjelmen hvor han legger merke til at jeg hører på musikk og sier "det var derfor du ikke hørte meg ja, heh".

Jeg går av sykkelen og betjenten fortsetter med "vet du hvorfor vi stoppet deg?". Jeg sier "jeg kjørte på innkjøring forbudt og enveiskjørt vei", jeg unnskyldet meg med at jeg bare ville ta en liten snarvei for å komme meg hjem å spise kebaben min. Han gliste litt, vi pratet kanskje i 15 min eller noe slikt. Til slutt endte han opp med å gi meg en advarsel
Sist endret av shallabajs; 10. juni 2014 kl. 13:51.