View Single Post
er borti mot 17-18 år siden sist jeg rusa meg på annet enn alkohol, men i helga møtte jeg ett par gamle kompiser på nacspiel i oslo. Speed hadde jeg kun prøvd ett par ganger i sterk alkorus i ungdommen, muligens blanda med hasjrus. Nå var jeg sånn passe full og ble tilbudt en kvarting gratis. tok den og merka egentlig ikke noe forskjell. ca 1,5 time gikk og jeg tok en kvarting til, tror nok jeg var rimelig rusa uten å legge merke til det selv egentlig. Alkoholen gjorde vel at jeg ikke merket så mye selv. ca 4 timer gikk etter første kvart og jeg tok nå min 3 kvarting. dæven og jeg fløy til himmels. kjeften gikk i ett sett. den 3. tok jeg ca 7 på morran. tlf gikk varm de neste 4 timene og deretter fikk bikkja trimma fleske mye mer enn han er vant til, hehe.. gikk 3,5 timer tur. etter turen så følte jeg meg sliten, men fikk ikke sove, øya ville ikke lukke seg. jeg satt oppe hele natta og dro på jobb mandag. da kl begynte nærme seg 14 på mandag så kjente jeg at kroppen begynte bli seg selv igjen. men hadde fremdeles 2 timer igjen før jeg kunne dra fra jobb. uansett hvor sliten jeg følte meg fikk jeg ikke sove før kl 01 på natten. var virkelig redd jeg ikke skulle høre klokka tirsdag morgen, men var våken igjen lenge før den ringte. kom ikke inn i normal døgnrytme igjen før torsdag. men selve rusen der og da var ekstrem. men uka dretter slitsom. hva tar dere andre for å fikse arbeidsuka etter helga?