View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kjipt at når jeg endelig finner noe som fungerer bra for meg i hverdagen så kan det ikke brukes..

Kanskje valium er et alternativ da, er det noe man kan få mot depresjon eller er det kun i tilfeller med sterk angst?
Legen min hoppet litt mellom moderat depresjon og blander angst- og depressiv lidelse, men landet på Dystymi. Dette er dog 3 år siden nå vell.
Vis hele sitatet...
Asså heroin funker jævlig bra der og da mot depresjon og angst og drit også.. Men å ruse bort problemene sine er ikke bra for noen på noe som helst dop.
Derfor skrives xanor nesten ikke ut siden det er ingen behandlende medisin bare midlertidig døyvende og det viktigste er jo behandling så man blir frisk og ikke lindring som fører til avhengighet, høyt misbruk og i lengden enda større problemer.

Skjønner fristelsen og falt i samme fella sjæl en periode for noen år siden men du verden som jeg fikk havne i saksa av det etter en liten stund. Narkis stempel, avhengighet, ødelagte familie bånd, ble jo så likeglad med alt og trodde alt gikk smud fordi jeg følte null bekymringer av pillene men kjørte bare livet i grøfta.
Når toleransen øker blir det sånn at man går over til sterkere piller også er man plutselig avhengig av sterkere og sterkere shit for å i det hele tatt føle noe hjelper og da blir det vanskeligere og vanskeligere å balansere med et normalt liv og vanskeligere og vanskeligere å slutte også. Angsten og depresjonen blir tjue ganger værre uten pillene etter en stund på piller så da sitter man godt fast i det..
Mister jobben og hele sulamitten.. Ikke mye glede da nei når man innser man har blitt pillenarkis.

Benzo skal bare brukes en gang i blandt i små doser og ikke daglig eller ofte nettopp fordi da er det nesten en sikker oppskrift på å havne utpå med avhengighet og rusblindhet hvor du ikke merker at du er rusa fordi toleransen har gått opp og du er vant med følelsen.

Dårlig oppskrift på et bedre liv det der..