View Single Post
Lommeløkt's Avatar
Trådstarter
147
Sitat av Harek Vis innlegg
Hvis det fins en måte å finne ut hvem foreldra dems er, eier/utleier av verkstedet, hvilken skole de går på eller no så ta kontakt med dem. Ikke no er flauere enn å få kjeft og alvorspraten fra foreldra som har fått høre at de er noen mobbende snørrunger. En bra konsekvens ville også var at utleier av verkstedet fikk vite om det og kasta de ut, er sikker på at du vil få støtte og alle ha nulltoleranse for at de shitstøvlene får fortsette å trakassere folk.
Vis hele sitatet...

Det var et godt tips. Har faktisk tenkt litt på det selv, takk for at du nevner det. Men lurer på om jeg kanskje burde vente med å kontakte utleier av verkstedet til etter jeg har levert politianmeldelse, eller om jeg skal prøve å få politiet til å kontakte utleier istedenfor?
Men det blir vel egentlig det samme om jeg ringer utleier av verkstedet selv eller om politiet gjør det. Spørs jo om politiet bryr seg, det er jo slettes ikke sikkert...Men håper det.

Sitat av Stray Wanderer Vis innlegg
Du skulle ikke lot deg selv blitt provosert i utgangspunktet, sånne drittunger elsker å få en reaksjon fra offeret. Bare drop å snakke rolig til dem, det toget har kjørt etter at du begynte med kjefting og sterke reaksjoner. I tillegg er det flokkmentalitet som styrer dem, og de er ikke modne nok til å føle empati for deg uansett.

Politiet blir ikke å bry seg mest sannsynlig. Og hvis de gjør, så får ungene bare tilsnakk og fortsetter som før, med nye krefter. Ta nå heller og tips politiet om dealing og bruk av dop på verkstedet, da kommer snuten løpende. Kanskje finner de noe. Det å ta kontakt med verkstedeieren var et godt tips!

Ellers har du ikke annet valg enn å ignorere dem på det stadiet. Er du ikke redd for straff, så er det kun kreativiteten som begrenser deg i måten du vil håndtere det på
Vis hele sitatet...
Ja, sånn i ettertid innser jeg at reaksjonene mine sannsynligvis har gjort det hele verre. Tror jeg skal prøve og ikke reagere i det hele tatt heretter og se hvordan det går. Selv om det er vanskelig å ikke reagere på slikt, man blir jo fly forbanna og provosert. Men uansett så skal jeg levere en politianmeldelse, kontakte utleier og håpe på det beste. Og funker ikke noe av det så får det vel bli andre boller.
Sist endret av Lommeløkt; 18. mai 2020 kl. 03:00. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.