View Single Post
Lommeløkt's Avatar
Trådstarter
147
Sitat av Stingray Vis innlegg
Hei! Politianmeldelse kan fungere. Det med at du har gått og kjeftet på dem / slått på døra har nok ikke fungert. Det ville kanskje vært bedre å være helt rolig og voksen. «Jeg forstår at dere synes det er morsomt, men det plager meg veldig. Kan dere være så snill og slutte med dette? Jeg ønsker fred og ro » noe sånt..
Vis hele sitatet...
Ja, det skader jo ikke å prøve. Har prøvd det meste bortsett fra å snakke rolig til dem. Virker som de blir bare mer gira når jeg blir sint...Idag har jeg møtt på dem 3 ganger, den siste gangen ble jeg rasende og kjeftet noe sinnsykt på dem. Da jeg gikk derifra åpnet de vinduet og hånflirte høyt og ropte etter meg.

Sitat av Norgeerkult Vis innlegg
Kanskje på tide å investere i et bose Q35. Tror ikke så mye annet enn det du har gjort allerede hjelper.
Med mindre du vil trå hardere til verks for å stoppe disse bøllene
Vis hele sitatet...

Har selvfølgelig tenkt tanken på å trå hardere til verks da jeg har både midler og vilje til det. Men da blir jeg garantert anmeldt og sannsynligvis arrestert. Og det har jeg ikke særlig lyst til, har for mye å tape på det. Men det kan jo være verdt det på lengre sikt...
Sist endret av Lommeløkt; 18. mai 2020 kl. 01:59. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.