View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Sopphuet Vis innlegg
Kan ikke snakke for han, hans mening selvfølgelig. Men dette er et argument som jeg har sett blitt brukt mye av aktivister som hevder at farmasøytindustrien pumper inn penger i lobbyvirksomhet for å hindre legalisering av narkotika.
Vis hele sitatet...
Kva slags legalisering? Til medisinsk bruk? Opiater er jo standardinventar på eit vilkårleg sjukehus, frå rikshospitalet til landsbyklinikken i Tanzania. Dei fleste vil kalle opiater narkotika. Det samme gjeld veldig mange andre stoff, slik som kokain, ketamin også viare. Dei er i aktiv bruk i helsevesenet!

Eller snakker du om rekreasjonell bruk?

Og kan du underbygge påstanden med stort meir enn å repetere den? Eg har sett den før, men at den vert repetert gjer den altså ikkje korrekt.
Sitat av Sopphuet Vis innlegg
Synes det er trist at vi ikke fokuserer på menneskers liv og deriblant moderne forskning når det kommer til dette emnet.
Vis hele sitatet...
Igjen så var det temaet med rekreasjonell vs. medisinsk bruk. Og så vidt eg har fått med meg har det vore ein del forskning på cannabis det siste tiåret, med ein del interessante resultat, og det har vorte vanlegare i helsevesenet i heile den vestlege verda.

Men godkjenninger tar nødvendigvis litt tid, sidan vi må vere sikre på at det er eit godt alternativ.
Sitat av Sopphuet Vis innlegg
Det er endeløse skadevirkninger med en forbudpolitikk med fokus på skam og kriminalisering ovenfor en mer liberalpolitikk med fokus på humanitet, åpenhet og rehabilitering.
Vis hele sitatet...
Her snakker du brått om rekreasjonell bruk, og skadane forbodslina har medført. Det har ingenting med medisinsk bruk å gjere. Forbodslina er eit politisk spørsmål.